











Szanowni Państwo,
W związku z zagrożeniem epidemiologicznym, w trosce o Państwa i nasze zdrowie jesteśmy zmuszeni do wprowadzenia od dnia 18.03.2020r. ograniczeń w kontaktach przy sprzedaży, zamawianiu i odbioru towarów.
Biura oraz magazyny nie będą dostępne dla osób z zewnątrz. Kontakt będzie możliwy tylko za pośrednictwem telefonów lub poczty e-mail.
Wstęp na teren firmy będzie ograniczony tylko do wydzielonej strefy wydań towaru, bez dostępu do biura.
Zamówienia będą przyjmowane wyłącznie przez telefon, pocztę e-mail i stronę internetową.
Płatności tylko w formie przedpłaty na rachunek bankowy (wysłanie potwierdzenia płatności na adres e-mail z numerem zamówienia/proformy usprawni realizację zamówień) lub z odroczonym terminem płatności dla klientów z aktywnym limitem kupieckim.
Odbiór osobisty zamówień jest możliwy pod warunkiem wcześniejszej awizacji. Odbiór nastąpi z wydzielonej strefy wydań towaru, bez pomocy pracowników magazynu .
Przesyłki kurierskie będą realizowane normalnym trybem po wcześniejszym uzgodnieniu terminu pod warunkiem braku ograniczeń ze strony spedytorów.
Zwroty towarów w tym okresie nie będą przyjmowane. W chwili odbioru towaru nie będzie możliwości zmiany zamówienia ani dokumentu wydania.
Dziękujemy za wyrozumiałość i prosimy o dostosowanie swoich potrzeb do powyższych tymczasowych zasad zamawiania i odbioru towarów.
